PolskiAngielski
tel./fax 75 753 5555
Strona główna » Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU www.TELEPIECZATKA.pl

1. WSTĘP
Regulamin serwisu internetowego www.telepieczatka.pl określa warunki korzystania z serwisu przez użytkowników, sposoby płatności, dostawy produktów i usług, realizacji zamówień, prawa Klienta do anulowania zamówień, odstąpienia od umowy oraz zasady składania reklamacji.

2. ZASADY FUNKCJONOWANIA SERWISU
Serwis internetowy www.telepieczatka.pl jest obsługiwany przez firmę:
Firma Poligraficzna "andy"
ul. Sobieskiego 30
58-500 Jelenia Góra
tel./fax 75 753 5555
tel. 693100000
NIP 611-108-90-35
Regon 230308808

E-mail: info@telepieczatka.pl

Firma Poligraficzna "andy" wykonuje wszelkie czynności związane z realizacją usług i sprzedażą towarów. Usługi i sprzedaż wykonywane są zgodnie z aktualną ofertą, stanowiącą ofertę handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, dostępną na stronie internetowej. Usługi serwisu www.telepieczatka.pl polegają na przyjmowaniu od użytkowników za pośrednictwem serwisu internetowego, przygotowanego przez Zamawiającego projektu pieczątki, celem wykonania gotowej pieczątki, wg specyfikacji określonej przez Zamawiającego i wysłaniu na wskazany przez Zamawiającego adres.
Usługi serwisu www.telepieczatka.pl mają charakter odpłatny.

3. ZAMAWIAJACY
Zamawiającym  jest osoba mająca status prawny Konsumenta w rozumieniu prawa polskiego, czyli osoba, która ukończyła 18 lat oraz posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Złożenie zamówienia poprzez serwis internetowy www.telepieczatka.pl oznacza wyrażenie zgody przez Zamawiającego na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby wykonania usług i realizacji zamówień oraz akceptację regulaminu świadczonych usług internetowych. Właściciel serwisu dołoży wszelkich starań, aby zapewnić skuteczną ochronę prywatności użytkownikom serwisu - szczegóły opisano w zakładce Polityka prywatności- RODO .

4. TERMIN I WARUNKI WYKONANIA ZLECENIA
Serwis www.telepieczatka.pl umożliwia zamawianie pieczątek określonych w ofercie umieszczonej na stronie internetowej serwisu według ceny określonej w opisie produktu.. Strona umożliwia wybór rodzaju obudowy, ilości zamawianych pieczątek jak i wybór treści i koloru odbitki. Serwis www.telepieczatka.pl nie odpowiada za błędy w złożonych przez zamawiającego projektach pieczątek.

5. WYKONANIE ZLECENIA
•    Zamówienia na pieczątki wykonywane są przez serwis www.telepieczatka.pl metodą fotopolimerowa, metodą pre-ink, lub w uzasadnionych przypadkach metodą laserową.
•    Pieczątki wykonywane są z wykorzystaniem wybranego przez Zamawiającego modelu obudowy,
•    Potwierdzenie zamówienia jest automatycznie generowane przez serwis www.telepieczatka.pl i wysyłane na adres e-mail Zamawiającego.
•    Nie realizujemy zamówień na pieczątki zawierające godło państwowe,  niewykonalne technicznie, lub niezgodne z polskim prawem
•    
6. SPOSOBY DOSTAWY
Zamówione usługi i towary wysyłane są przesyłką kurierską FedEx bądź DPD pod wskazany przez Zamawiającego adres.
Koszty dostawy/przesyłki, według obowiązującego cennika, pokrywane są przez Zamawiającego. Sposób dostawy/odbioru Użytkownik wybiera przy składaniu zamówienia.
 
7. FORMY PŁATNOŚCI I DOKUMENT ZAKUPU
•    Gotówką, w przypadku odbioru osobistego, który może mieć miejsce w siedzibie naszej firmy w Jeleniej Górze, w godzinach otwarcia biura.
•    Przelewem - przedpłatą
•    Poprzez szybką płatność online
•    NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM
Do wszystkich zamówień wystawiamy fakturę VAT lub paragon (zgodnie z wyborem zamawiającego) i wysyłamy ją na adres e-mail Zamawiającego lub dołączamy do zrealizowanego zamówienia. W przypadku, gdyby przesłany e-mail z załączoną fakturą nie dotarł lub został potraktowany przez program pocztowy jako SPAM należy wystąpić do nas o ponowne przesłanie faktury.
Nie wystawiamy paragonów z numerem NIP- zamiast tego wypisujemy pełnoprawną fakturę VAT.
8. Cennik
Zamówienia realizowane są zgodnie z ceną zamieszczoną w opisie produktu oraz z podsumowaniem z którym zamawiający zapoznaje się w trakcie realizacji koszyka. W opisie zakupionego przedmiotu dokładnie określone jest co wchodzi w jego skład.

9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROTY
Użytkownik ma prawo w czasie 1 godziny od momentu złożenia zlecenia anulować zamówienie, jeśli realizacja zamówienia nie została jeszcze rozpoczęta, wysyłając e-mail na adres info@telepieczatka.pl z informacją zawierającą numer zamówienia, które ma zostać anulowane. Może to zrobić także telefonicznie (757535555 lub 693 100000). Po w/w czasie rezygnacja z realizacji zamówienia jest niemożliwa z uwagi na charakter świadczonej usługi.

Zamawiającemu nie przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru zgodnie z poniższym zapisem w USTAWIE O PRAWACH KONSUMENTA.
Odstąpienie od umowy nie przysługuje Konsumentowi (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja  2014 r. o prawach konsumenta - Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014r., poz. 827) w przypadku:
- umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy to m.in. pieczątek)

Sprzedawca nie odbiera kierowanych do niego przesyłek, odesłanych przez Klienta „za pobraniem”. Nie odpowiada także za koszty związane z takimi przesyłkami.

10. GWARANCJE I REKLAMACJE
Produkty sprzedawane przez serwis www.telepieczatka.pl objęte są gwarancjami producentów lub dystrybutorów. Sprzedawca nie udziela gwarancji na jakiekolwiek produkty. Klient może skorzystać z udzielonej przez producenta lub dystrybutora gwarancji i reklamować produkt u gwaranta (bezpośrednio lub poprzez pośrednictwo Sprzedawcy).
Klientowi przysługuje jednocześnie prawo do reklamacji wadliwego produktu lub usługi z tytułu rękojmi udzielonej mu przez Sprzedawcę. W przypadku reklamacji należy skontaktować się z naszym serwisem www.telepieczatka.pl
- mailowo ( info@telepieczatka.pl
- telefonicznie (757535555 lub 693100000)
-  listownie.
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dokładny opis zastrzeżeń wobec produktu lub zrealizowanej usługi. Konieczne jest wówczas odesłanie reklamowanych produktów na własny koszt przesyłką pocztową poleconą, na adres naszej siedziby, wraz z dowodem zakupu. W przypadku wysłania przesyłki reklamacyjnej jakąkolwiek inną drogą, np. przesyłką kurierską, zwracany jest wyłącznie koszt, na jaki opiewałaby w takim przypadku przesyłka pocztowa polecona. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, gdy reklamowane zamówienie było dostarczone przesyłką, koszty przesyłki pokrywa Użytkownik.
Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu dwunastu miesięcy od daty wydania mu Produktu, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonego Produktu z umową, zawiadomi Sprzedawcę o stwierdzonej niezgodności. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od jej przyjęcia.
W przypadku przesyłek pocztowych lub kurierskich, jeśli opakowanie jest uszkodzone, bądź istnieje podejrzenie, że zawiera uszkodzone produkty należy w obecności kuriera, sporządzić protokół szkody, nie przyjmując przesyłki. Przyjęcie przesyłki przez odbiorcę oznacza brak zastrzeżeń co do transportu.



 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu